Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 30 stycznia 2025r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów

Beata Michalak

Chodecz

Usuwanie azbestu – obowiązek informacyjny

Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami mają obowiązek dokonania inwentaryzacji i bieżącej aktualizacji deklaracji (załącznik) dot. wyrobów zawierających azbest, znajdujących się na ich posesjach. Informację należy złożyć do końca stycznia 2025 r. w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz.

Obowiązek przedłożenia informacji na temat azbestu na posesjach wynika z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 13 grudnia 2010 r. (w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest) oraz z ustawy z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (art. 162).

Zgodnie z przepisami, informację sporządza się w dwóch egzemplarzach: jeden egzemplarz przedkłada się w formie papierowej właściwemu organowi; drugi egzemplarz przechowuje się przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.

Formularz poniżej. Wypełnione należy dostarczyć do UMiG Chodecz - pokój 17A.

deklaracja_azbest.pdf