Szanowni Państwo,
przypominamy o konieczności przygotowania wersji roboczej wniosku potwierdzającego wystąpienie strat w uprawach polowych w wyniku tegorocznej suszy w aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą" dostępnej na stronie: https://aplikacje.gov.pl/app/susza/#/campaign .
Podpisywanie i wysyłanie wniosków będzie możliwe dopiero od 20 września. Prosimy pamiętać o dołączeniu polisy ubezpieczeniowej jako załacznik do wniosku!!!
Biorąc jednak pod uwagę możliwe obciążenie serwerów po 20 września spowodowane wysyłaniem wniosków zalecamy, aby nie zwlekać z jego wprowadzeniem do aplikacji na ostatnią chwilę i w miarę możliwości zrobić to do 20 września.
UWAGA!!! Ostateczny termin złożenia wniosku przez producenta rolnego o oszacowanie szkód za pomocą aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą" - do 15 października br.
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 10 października 2023r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Rewizyjnej.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Kluby sportowe, Stowarzyszenia – zasadność wydatkowania środków.
2. Wypłata dodatków węglowych.
3. Sprawy bieżące.
4. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Rewizyjnej
Tomasz Łuczak