Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 08 grudnia 2022r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się nadzwyczajne posiedzenie wszystkich Komisji.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Uwaga!
Osoby, które dostały informację o pozostawieniu ich wniosku o dodatek węglowy bez rozpatrzenia, mające wyodrębniony lokal mieszkalny (tj. własną kuchnię, pokój/pokoje, ew. łazienkę), któremu przed 30.11.2022r. nie ma możliwości nadania odrębnego adresu, mogą ponownie złożyć do 30.11.2022r. wniosek o dodatek węglowy.
INFORMACJA
WNIOSKI O DODATEK ELEKTRYCZNY DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH OGRZEWAJĄCYCH SIĘ ENERGIĄ ELEKTRYCZNĄ LUB POMPĄ CIEPŁA,
MOŻNA SKŁADAĆ OD 1.12.2022R. DO 1.02.2023R. W GODZ. OD 8:00 DO 12:00 W POK. 7B.
WNIOSKI DO POBRANIA NA STRONIE URZĘDU MIASTA I GMINY CHODECZ LUB NA STRONIE MGOPS CHODECZ BĄDŹ W POKOJU 7B.