Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego rozpoczęła wysyłanie deklaracji podatkowych PIT za 2022 r.

Deklaracje podatkowe PIT otrzymają wszystkie osoby, które w 2022 roku chociaż raz pobrały jakiekolwiek rolnicze świadczenie emerytalno-rentowe (np. emeryturę rolniczą, rentę rolniczą z tytułu niezdolności do pracy, rentę rodzinną), rodzicielskie świadczenie uzupełniające lub świadczenie niezrealizowane po osobie zmarłej.

RUSZA NABÓR WNIOSKÓW NA AZBEST!!!!!

Uprzejmie informujemy, iż Gmina Chodecz rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Program realizowany będzie ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz oraz z dotacji pochodzącej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.

Nabór wniosków potrwa do 28 lutego 2023 r.

Wnioski należy składać w:

- wersji papierowej w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Chodecz (wypełniony wniosek należy wrzucić do urny znajdującej się w wejściu do Urzędu),
- wersji elektronicznej (skan wniosku z podpisem odręcznym lub wniosek z podpisem kwalifikowanym) należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie Miasta i Gminy Chodecz, w którym zastosowano wyroby zawierające azbest.
Warunkiem umożliwiającym odbiór azbestu z danej nieruchomości jest ujęcie jej w  gminnym programie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz w Bazie azbestowej.

Więcej informacji na ten temat pod numerem telefonu: 054 2848 070 wew. 32.

Wniosek azbest 2023

KRUS - konkurs plastyczny 2023

31 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY - CHODECZ 2023

wosp31