Projekt pn.: „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców Miasta i Gminy Chodecz” dofinansowany w ramach projektu grantowego pn. „E-AKTYWNI MIESZKAŃCY WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO I ŁÓDZKIEGO” o numerze POPC.03.01.00-00-0073/18 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
BURMISTRZ CHODCZA ZAPRASZA
NA BEZPŁATNE SZKOLENIA INFORMATYCZNE SKIEROWANE DO OSÓB POWYŻEJ 25 ROKU ŻYCIA ZAMIESZKUJĄCYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY CHODECZ, PRAGNĄCYCH PODNIEŚĆ LUB UZUPEŁNIĆ POZIOM SWOICH KOMPETENCJI CYFROWYCH.
Każdy uczestnik wybiera temat szkolenia z pośród następujących obszarów tematycznych:
- MOJE FINANSE I TRANSAKCJE W SIECI,
- DZIAŁAM W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH ( NP. FACEBOOK ),
- RODZIC W INTERNECIE,
- MÓJ BIZNES W SIECI,
- TWORZĘ WŁASNĄ STRONĘ (BLOG),
- KULTURA W SIECI.
GWARANTUJEMY:
- GRUPY O MAŁEJ ILOŚCI UCZESTNIKÓW,
- WYSZKOLONĄ KADRĘ O WYSOKICH KWALIFIKACJACH I DOŚWIADCZENIU ZAWODOWYM,
- BEZPŁATNE MATERIAŁY SZKOLENIOWE.
Formularze rekrutacyjne dostępne są w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 17A, 87-860 Chodecz oraz na stronie internetowej www.chodecz.pl, zakładka Dofinansowania.
Wypełniony formularz można dostarczyć:
- bezpośrednio do Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, w pok. 17A;
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd i Gminy w Chodczu, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz z dopiskiem „formularz rekrutacyjny”.
Rekrutacja na szkolenia odbywa się w terminie: do 31 stycznia 2019 r.
Planowany termin rozpoczęcia zajęć: luty 2019 r.
Załączniki: