ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia w Żłobku Samorządowym w Chodczu w ramach projektu „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku w Chodczu”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Miasto i Gmina Chodecz
ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz
Tel /fax. 054/2848 070
NIP: 888-28-94-988
II. TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, właściwe dla zamówień o równowartości poniżej 30.000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 tejże ustawy.
III. SZCZEGÓŁOWY OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i montaż wyposażenia w Żłobku Samorządowym w Chodczu przy ul. Waryńskiego 16, 87-860 Chodecz, w ramach projektu „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku w Chodczu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący rodzaj wyposażenia Żłobka:
- meble (krzesła, stoły, łóżeczka, kojce, leżaki, krzesła do karmienia, komody z przewijakiem, meble do szatni),
- sprzęt AGD (odkurzacz, pralka z suszarką lodówka, szafa chłodnia, wmywarko-wyparzarka, wyparzacz gastronomiczny, kuchenka elektryczna, kuchenka mikrofalowa, czajnik elektryczny, pogrzewacz do butelek),
- zestaw sprzątający,
Szczegółowa lista wyposażenia wraz z opisem znajduje się w Załączniku nr 1.
Nazwy / kody określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień
39100000-3, 39200000-4, 39300000-5, 39700000-9, 39220000-0, 44410000-7, 42999100-6, 39713100-4, 37510000-6, 37000000-8, 39290000-1, 39710000-2, 34912100-4, 39224300-1, 37524100-8, 39143310-2, 39173000-5
IV. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia należy zrealizować do 04.05.2017 r.
- Przedmiot zamówienia należy dostarczyć i zamontować w Żłobku Samorządowym w Chodczu, Waryńskiego 16, 87-860 Chodecz.
V. KRYTERIUM OCENY OFERT
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena [C] - waga 100%
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu całego wyposażenia zakupionego w ramach zamówienia.
- Działania opisane w punkcie 1 odbywają się na koszt Wykonawcy zamówienia w Żłobku Samorządowym w Chodczu, ul. Waryńskiego 16, 87-860 Chodecz.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zaproponowanego wyposażenia, fabrycznie nowego i wolnego od wad, spełniającego warunki produktów bezpiecznych. Wszystkie element wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości. Czas naprawy/wymiany sprzętu wadliwego, na wolny od wad, wynosi w okresie gwarancji maksymalnie 14 dni od daty przedłożenia Wykonawcy przez Zamawiającego informacji o wadliwym produkcie.
- Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do użytkowania przez dzieci w wieku 0,5 roku do 4 lat.
- Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do użytku w żłobku.
- Podane przez Zamawiającego parametry techniczne wyposażenia są parametrami minimalnymi. Wykonawca może zaproponować wyposażenie o parametrach technicznych równoważnych lub wyższych, lecz nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wymiary poszczególnych elementów mogą być zbliżone do podanych w zestawieniu.
- Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi za wady – co najmniej 24 miesięce.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania kompleksowej usługi najpóźniej do dnia 04.05.2017 r. Za wykonanie usługi uważa się podpisanie protokołu zdawczo – odbiorczego, stanowiącego załącznik do umowy, przez wszystkie strony umowy.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wykonawca składa ofertę obejmującą całość zamówienia (dotyczącą wykonania kompletnej usługi).
- Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert częściowych.
- Zamawiający wyraża zgodę na realizację zamówienia z wykorzystaniem podwykonaców.
- Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
- W cenie usługi Wykonawca zobowiązany jest ująć wszystkie przewidywalne koszty związane z realizacją zamówienia szczegółowo wskazane w niniejszym Zapytaniu oraz wszystkie koszty wynikające z zapisów niniejszego zapytania ofertowego, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa.
- Oferta powinna być sporządzona na Formularzu Oferty (załącznik nr 2) i podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
- Podpisy złożone przez oferenta powinny zawierać imię i nazwisko lub pieczęć imienną.
- Oferta powinna być sporządzona czytelnie na piśmie w języku polskim.
- Oferta powinna zawierać:
- cenę brutto wykonania całości przedmiotu zamówienia oraz koszty jednostkowe dla każdego wskazanego towaru,
- zdjęcia proponowanego wyposażenia (dopuszcza się dołączenie zdjęć w formie miniaturek w formularzu zamówienia).
- Wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być skreślone i parafowane przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert wraz z datą.
- Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa lub tajemnicę handlową zgodnie z ustawą z dn. 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) Oferent winien zabezpieczyć w ofercie w osobnej kopercie z dopiskiem „Tylko do wiadomości Zamawiającego”.
- Wszystkie strony dokumentów stanowiące ofertę, powinny być ze sobą trwale połączone (np. zszyte, zbindowane, stanowić jeden plik dokumentów).
- Ofertę należy złożyć Zamawiającemu w jednym egzemplarzu.
- Wykonawca może przed upływem terminu składania zmienić lub wycofać ofertę. Ze zmiany oferty powinno w jasny sposób wynikać, które pozycje i dane zostały zmienione. Wprowadzenie zmiany powinno odbywać się zgodnie z zasadami obowiązującymi przy składaniu oferty.
- Wycofanie oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez Oferenta bądź też uprawioną przez niego na piśmie osobę. Procedura wycofania następuje zgodnie z zasadami składania oferty.
VIII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
- Oferty przyjmowane będą w siedzibie Zamawiającego w formie pisemnej na Formularzu Oferty (załącznik nr 1):
- w formie elektronicznej - na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub
- w formie papierowej - na adres: Miasto i Gmina Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz (liczy się data wpływu do Urzędu).
- Oferta przesłana za pomocą poczty e-mail powinna być podpisana, zapisana w formacie pdf i zawierać wszystkie niezbędne załączniki tj. oświadczenia, jak również dokumenty umożliwiające dokonanie pełnej oceny oferty.
- W przypadku złożenia oferty pocztą tradycyjną: ofertę, oświadczenia oraz pozostałe dokumenty należy złożyć zabezpieczone w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością przed upływem terminu otwarcia ofert.
- Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie, paczce, opisanej i zaadresowanej na: Miasto i Gmina Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz (z dopiskiem „Oferta na wyposażenie Żłobka”).
- Termin składania ofert: do 04.2017 do godziny 12.00.
- Oferty złożone po terminie nie będą uwzględnione.
- Złożenie oferty nie jest równoznaczne z realizacją zamówienia.
IX. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI I ZASADY POROZUMIEWANIA SIĘ
- Wszelkie informacje, zawiadomienia, wnioski przekazywane będą pisemnie.
- Osobą wyznaczoną do kontaktów jest: Agata Drzewiecka - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 054/2848 070.
- Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zamówienia. Zamawiający ma obowiązek udzielenia odpowiedzi nie później niż 2 dni robocze od momentu otrzymania zapytania.
X. SPOSÓB INFORMOWANIA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
- Wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli ofertę, zawiadomieni zostaną o wynikach postępowania w formie elektroniczne (e-mail) na adres e-mail wskazany w ofercie.
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczona zostanie również na stronie Zamawiającego: bip.chodecz.pl w zakładce “Zapytania ofertowe”.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Do zapytania ofertowego dołączono:
Załącznik nr 1 - Zestawienie wyposażenia
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Zapytanie ofertowe