Uprzejmie informujemy, iż Gmina Chodecz rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest. Program realizowany będzie ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz oraz z dotacji pochodzącej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Nabór wniosków potrwa do 31 maja 2020 r.
Wnioski należy składać w wersji papierowej wraz z wymaganymi załącznikami w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, pokój nr 2.
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 marca 2020r. godz. 9:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Omówienie instytucji Skargi oraz Wniosku jako przedmiotu działania Komisji.
2. Rozpatrzenie wniosków i petycji skierowanych do Komisji.
3. Sprawy bieżące.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący Komisji
Skarg, Wniosków i Petycji
Roman Łuczak
Więcej informacji dostępnych na stronie: https://samorzad.pap.pl/kategoria/aktualnosci/beda-zmiany-w-programie-czyste-powietrze