Szanowni Państwo!
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Mieszkańców, interesantów oraz pracowników, a także w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się i minimalizowania skutków choroby zakaźnej SARS-CoV-2, ponownie zwracam się do Państwa z uprzejmą prośbą o ograniczenie wizyt w Urzędzie Miasta i Gminy w Chodczu. Proszę o wykorzystanie możliwości kontaktu drogą elektroniczną, listownie oraz telefonicznie.
Z dniem 19 marca 2020 r. Urząd Miasta i Gminy w Chodczu
oraz Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodczu
będą czynne w godzinach 7:30 – 14:00 do odwołania.
Również od najbliższego czwartku do odwołania petenci w Urzędzie przyjmowani będą indywidualnie, w sytuacjach wyjątkowych, przy głównych drzwiach wejściowych, na parterze budynku. Prosimy o sygnalizowanie potrzeby wejścia do budynku Urzędu za pomocą dzwonka, który umieszczony jest z lewej strony drzwi wejściowych.
Kasa w Urzędzie będzie zamknięta, płatności możliwe będą wyłącznie w formie bezgotówkowej.
Apelujemy o to, aby wszelkie płatności: podatkowe, za odpady komunalne i inne były dokonywane za pośrednictwem przelewu na niżej podane numery kont:
Przelewy podatku, czynszu, opłaty skarbowej:
BS Lubraniec O/Chodecz 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001
Przelew za odpady komunalne:
BS Lubraniec O/Chodecz 52 9559 1014 2006 0200 0127 0026
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy
Burmistrz Chodcza
Jarosław Grabczyński
Dane teleadresowe:
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
ul. Kaliska 2 87-860 Chodecz
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. bądź Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. nr telefonu: 54 284 80 70
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019r. poz.506, z późn. zm.) zwołuję nadzwyczajną XVII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 17 marca 2020 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.
Proponowany porządek obrad:
W związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19W oraz koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa wykonawcom i osobom korzystającym z usług, co do dalszego udzielania porad, Starosta Włocławski podjął decyzję o kontynuacji pracy punktów świadczenia nieodpłatnej pomocy prawnej i mediacji poprzez udzielanie porad telefonicznych.
Od dnia 16.03.2020 r. do odwołania możliwe będzie udzielanie porad telefonicznie, zgodnie z dotychczasowymi godzinami pracy punktów przez osoby obsługujące dany punkt.
Rejestracja telefoniczna porady od godz. 7:30 do 15:00 pod nr telefonu: 54-230-46-39 – rejestracja dotyczy punktu nieodpłatnej pomocy prawnej, który funkcjonuje w godzinach od 15:30 do 19:30.
https://www.gov.pl/web/koronawirus
https://www.premier.gov.pl/wydarzenia/aktualności.html
https://gis.gov.pl/kategoria/aktualności/
Dodatkowe informacje można uzyskać pod telefonem NFZ: 800 190 590