Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję LII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 06 kwietnia 2023 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.
Proponowany porządek obrad
1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- przedłożenie informacji przez Burmistrza Chodcza,
- dyskusja,
3. Sprawozdania o odbytych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,
4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Miasto i Gminę Chodecz prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2023 roku.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Aneta Szarecka,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr LII/350/23,
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr XXII/154/20 Rady Miejskiej w Chodczu z dnia 25 listopada 2020r. w sprawie zmiany określenia metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi a także zwolnienia w części z opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi jednorodzinnymi kompostujących odpady biodegradowalne stanowiące odpady komunalne w przydomowych kompostownikach oraz określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Lidia Chodorek,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr LII/351/23,
6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2023.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – Skarbnik MiG Chodecz,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr LII/352/23,
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2023-2033.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr LII/353/23,
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
10. Zakończenie obrad sesji.
Zapraszam do udziału w obradach sesji Rady Miejskiej.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Anna Twardowska
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 kwietnia 2023r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Zmiany do budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2023 i WPF.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów
Grzegorz Makowiecki
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 06 kwietnia 2023r. godz. 11:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Obywatelskiej
i Ochrony Środowiska
Ewa Kwiatkowska
Święto Żuru Kujawskiego Chodecz 2023r.
Dziękujemy że byliście z nami.
Dnia 26 marca 2023r. odbyło się Święto Żuru Kujawskiego w Chodczu. Burmistrz Chodcza Jarosław Grabczyński powitał zaproszonych gości oraz mieszkańców. Imprezę uświetnił występ dzieci ze Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu pod kierownictwem nauczycieli.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję LI nadzwyczajną sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 23 marca 2023 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.
Proponowany porządek obrad: