Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2018 r. poz. 994 , późn. zm.) zwołuję nadzwyczajną VII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 12 marca 2019 roku godz. 15:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2.
Proponowany porządek obrad.
-
Otwarcie.
-
stwierdzenie prawomocności obrad,
-
przyjęcie porządku obrad,
-
przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
-
przedłożenie informacji przez Burmistrza Chodcza,
-
dyskusja,
3. Sprawozdania o odbytych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w okresie
międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,
4. Podjęcie uchwały uchylającej w sprawie przyznania diet dla sołtysów.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/47/19,
5. Podjęcie uchwały uchylającej w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto i Gminę Chodecz oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019r.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/48/19,
6. Podjęcie uchwały uchylającej w sprawie Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta i Gminy Chodecz.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/49/19,
7. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania diet dla sołtysów.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/50/19,
8. Podjęcie uchwały w sprawie inkaso dla sołtysów.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/51/19,
9. Podjęcie uchwały w sprawie wstępnej lokalizacji przystanku autobusowego na drodze powiatowej w m. Kromszewice.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- opinia Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/52/19,
10. Podjęcie uchwały zmieniającej w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2019.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/53/19,
11.Podjęcie uchwały zmieniającej w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2019-2033.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr VII/54/19,
12. Interpelacje i zapytania radnych .
13. Sprawy bieżące i wolne wnioski .
14. Zakończenie obrad sesji.
Zapraszam do udziału w obradach VII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Chodczu.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Anna Twardowska
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 12 marca 2019r. godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Zajęcie stanowiska w sprawie pisma Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
2. Sprawy bieżące
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący Komisji
Rolnej i Infrastruktury
Wiesław Feliniak
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 12 marca 2019r. godz. 14:30 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Nowe uregulowania w sprawie opłaty targowej.
2. Uregulowanie kwestii opłat za korzystanie z budynków użytkowych gmin.
3. Sprawy bieżące.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący Komisji Obywatelskiej
i Ochrony Środowiska
Ewa Kwiatkowska
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 12 marca 2019r. godz. 14:30 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Nowe uregulowania w sprawie opłaty targowej.
2. Uregulowanie kwestii opłat za korzystanie z budynków użytkowych gmin.
3. Sprawy bieżące.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów
Grzegorz Makowiecki
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki informuje o możliwości składania wniosków o udzielenie wsparcia na operacje realizowane przez podmioty inne niż LGD w ramach działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w zakresie rozwój działalności gospodarczej – w tym podnoszenie kompetencji osób realizujących operacje w tym zakresie.
Więcej informacji na stronie kujawiaki.pl pod TYM adresem.