Szczepienie lisów !

Plakat

V sesja Rady Miejskiej w Chodczu

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz.609 z późn. zm.) zwołuję V sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 04 września 2024 roku godz. 14:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 04 września 2024r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów

Beata Michalak

UWAGA! RUSZYŁ NABÓR WNIOSKÓW NA AZBEST 2024!

Ruszył nabór wniosków dot. przedsięwzięcia w zakresie demontażu, zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest*.

Termin składania wniosków: do 5 września 2024 r. do godz. 15:30.

Sposób i miejsce złożenia: na załączonym wniosku bezpośrednio w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz (pokój 17A), elektronicznie (ePUAP) lub skan na maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

*Nie dotyczy osób, które zawarły umowę z Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) – część 2 Programu pn. „Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych" – A1.4.1.

nowy_wniosek_wzór.docx