L sesja Rady Miejskiej w Chodczu
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r. poz.40 z późn. zm.) zwołuję L sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 09 marca 2023 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.
Proponowany porządek obrad:
Posiedzenia Komisji
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 09 marca 2023r. godz. 10:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.
„Czyste i bezpieczne miasto Chodecz”
Informujemy, że Spółdzielnia Socjalna Chodecka Zieleń Gminna otrzymała dotację z budżetu Miasta i Gminy Chodecz na realizację zadania publicznego w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego pod nazwą „Czyste i bezpieczne miasto Chodecz” w 2023 roku.
Nazwa Zleceniodawcy: Miasto i Gmina Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz
Nazwa Zleceniobiorcy: Spółdzielnia Socjalna Chodecka Zieleń Gminna, ul. Apteczna 1, 87-860 Chodecz
Przedmiot dotacji: Realizacja zadania publicznego w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego pod nazwą „Czyste i bezpieczne miasto Chodecz” w 2023 roku. Zakres zadań ujętych w ofercie obejmuje:
Nabór Partnerów społeczno – gospodarczych do Komitetu Doradczego ds. Strategii Terytorialnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka
Stowarzyszenie WŁOF - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka zrzesza 15 jednostek samorządu terytorialnego, tj. Gmina Miasto Włocławek, Powiat Włocławski, Gmina Miasto Kowal, Gmina Baruchowo, Gmina Boniewo, Gmina Brześć Kujawski, Gmina Choceń, Miasto i Gmina Chodecz, Gmina Fabianki, Gmina Izbica Kujawska, Gmina Kowal, Gmina Lubanie, Gmina Lubień Kujawski, Gmina Lubraniec, Gmina Włocławek. W chwili obecnej trwają prace nad opracowaniem Strategii Terytorialnej Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Włocławka, która umożliwi pozyskanie środków europejskich w ramach Polityki Terytorialnej Województwa Kujawsko – Pomorskiego.