RUSZA NABÓR WNIOSKÓW NA AZBEST!!!!!
Uprzejmie informujemy, iż Gmina Chodecz rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie prac polegających na demontażu, zbieraniu, transporcie i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest.
Program realizowany będzie ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz oraz z dotacji pochodzącej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Nabór wniosków potrwa do 28 lutego 2023 r.
Wnioski należy składać w:
- wersji papierowej w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Chodecz (wypełniony wniosek należy wrzucić do urny znajdującej się w wejściu do Urzędu),
- wersji elektronicznej (skan wniosku z podpisem odręcznym lub wniosek z podpisem kwalifikowanym) należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wnioski o usunięcie odpadów zawierających azbest może złożyć każdy właściciel lub posiadacz obiektu budowlanego zlokalizowanego na terenie Miasta i Gminy Chodecz, w którym zastosowano wyroby zawierające azbest.
Warunkiem umożliwiającym odbiór azbestu z danej nieruchomości jest ujęcie jej w gminnym programie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest oraz w Bazie azbestowej.
Więcej informacji na ten temat pod numerem telefonu: 054 2848 070 wew. 32.
31 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY - CHODECZ 2023