Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 15 października 2021r. godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Omówienie spraw związanych z funkcjonowaniem spółki wodnej na terenie Miasta i Gminy Chodecz.
2. Sprawy bieżące.
3. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący Komisji
Rolnej i Infrastruktury

Wiesław Feliniak

klub

 

UWAGA!!!!!

Rusza projekt pn.: „Klub Młodzieżowy w Gminie Chodecz

Projekt realizowany jest w ramach Osi priorytetowej 11, Działanie 11.1: Włączenie społeczne na obszarach objętych LSR z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego na lata 2014-2020, realizowany przez Grantobiorcę pod nadzorem Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Dorzecza Zgłowiączki.

1920x810

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 7 października 2021r. godz. 9:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów, Komisji Rewizyjnej, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu oraz Komisji Rolnej i Infrastruktury Technicznej.

Proponowana tematyka posiedzenia:

Szanowni Mieszkańcy.
 
Przed nami ostatni tydzień Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań.
 
Już teraz podziękowania kierujemy do wszystkich, którzy wzięli w nim udział i wypełnili swój ustawowy obowiązek. W szczególności dziękujemy osobom, które skorzystały z samospisu internetowego oraz tym, które udzieliły informacji rachmistrzom spisowym.
 
Pozostało już niewiele czasu, dlatego prosimy, aby osoby które do tej pory nie spisały się, jak najszybciej dopełniły tego obowiązku.
 
Przypominamy, że spisać można się na stronie www.spis.gov.pl, dzwoniąc na infolinię spisową pod nr 22 279 99 99, udzielając informacji rachmistrzowi spisowemu podczas wywiadu telefonicznego lub wizyty bezpośredniej.
 
Samospisu można dokonać również od poniedziałku do piatku w Urzędzie Gminy w pok. nr 17 w godz. 8:00 - 15:00.
 
Udział w spisie jest obowiązkowy!
 
Liczymy na Was, bo liczy się każdy!!!