Chodecz, dnia 20.03.2025 r.

ZP.6730.58.2024.1

Obwieszczenie
o wydaniu postanowienia wyjaśniającego wątpliwość co do treści decyzji

Na podstawie 49 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 1130), po rozpatrzeniu wniosku z dnia 27 lutego 2025 r.
zawiadamiam
że w dniu 20 marca 2025 r. zostało wydane postanowienie wyjaśniające wątpliwości co do treści decyzji
o warunkach zabudowy z dnia 16 stycznia 2025 r. znak : ZP.6730.58.2024 dotyczącej przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie budynku mieszkalnego z garażem w części piwnicznej na dz. o nr ew. 583 obr. Miasto Chodecz.
Inwestorem jest p. Monika Rucińska zam./adres w aktach sprawy/, reprezentowana przez p. Jerzego Bontala zam. /adres w aktach sprawy/.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, że mają prawo zapoznać się z treścią postanowienia oraz aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,
w godzinach pracy Urzędu.
Stronom przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku w terminie 7 dni od daty doręczenia obwieszczenia.
Zgodnie art. 53 ust. 1 c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – zawiadomienie stron następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

BURMISTRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński

Komunikat_-_obniżenie_opłat.jpg

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz.1465 z późn. zm.) zwołuję XIII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 27 marca 2025 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,

2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- przedłożenie informacji przez Burmistrza Chodcza,
- dyskusja,

3. Sprawozdanie z działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodczu za rok 2024.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Katarzyna Jóźwiak,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- przyjęcie sprawozdania.

4. Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Chodczu za 2024r. – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,

5. Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej w Chodczu za 2024r. – Przewodniczący Rady;
- dyskusja,

6. Sprawozdania o odbytych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,

7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2025.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/83/25,

8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2025-2038.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/84/25,

9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Chodczu na rok 2025.
- przedłożenie planu pracy przez Przewodniczącego Komisji,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/85/25,

10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Chodczu na rok 2025.
- przedłożenie planów pracy przez Przewodniczących Komisji,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/86/25,

11. Podjęcie uchwały w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta i Gminy Chodecz w roku 2025”
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Joanna Szymańska,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/87/25,

12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Miasto i Gminę Chodecz prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2025 roku.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Aneta Szarecka,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/88/25,

13. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Miasto i Gminę Chodecz.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Edyta Świątek,
- opinia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/89/25,

14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji tych zajęć oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karty Nauczyciela
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Edyta Świątek,
- opinia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/90/25,

15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz dla gminnych spółek wodnych, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Adrian Jezierski,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/91/25,

16. Sprawy bieżące i wolne wnioski.

17. Zakończenie obrad sesji.

Zapraszam do udziału w obradach sesji Rady Miejskiej.

Przewodniczący
Rady Miejskiej

Anna Twardowska

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 marca 2025r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów

Beata Michalak

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 marca 2025r. godz. 10:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.

Proponowana tematyka posiedzenia:

1. Rozpatrywanie pism skierowanych do Komisji.
2. Sprawy bieżące.

Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.

Przewodniczący
Komisji Obywatelskiej
i Ochrony Środowiska

Ewa Kwiatkowska