Chodecz, dnia 20.03.2025 r.
ZP.6730.58.2024.1
Obwieszczenie
o wydaniu postanowienia wyjaśniającego wątpliwość co do treści decyzji
Na podstawie 49 a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 572), w związku z art. 53 ust. 1 c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U z 2024 r., poz. 1130), po rozpatrzeniu wniosku z dnia 27 lutego 2025 r.
zawiadamiam
że w dniu 20 marca 2025 r. zostało wydane postanowienie wyjaśniające wątpliwości co do treści decyzji
o warunkach zabudowy z dnia 16 stycznia 2025 r. znak : ZP.6730.58.2024 dotyczącej przedsięwzięcia polegającego na rozbudowie budynku mieszkalnego z garażem w części piwnicznej na dz. o nr ew. 583 obr. Miasto Chodecz.
Inwestorem jest p. Monika Rucińska zam./adres w aktach sprawy/, reprezentowana przez p. Jerzego Bontala zam. /adres w aktach sprawy/.
W związku z powyższym informuję strony postępowania, że mają prawo zapoznać się z treścią postanowienia oraz aktami sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,
w godzinach pracy Urzędu.
Stronom przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku w terminie 7 dni od daty doręczenia obwieszczenia.
Zgodnie art. 53 ust. 1 c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym – zawiadomienie stron następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w mieście Chodecz.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
BURMISTRZ CHODCZA
Jarosław Grabczyński
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz.1465 z późn. zm.) zwołuję XIII sesję Rady Miejskiej w Chodczu na dzień 27 marca 2025 roku godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz ul. Kaliska 2, I piętro.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie.
- stwierdzenie prawomocności obrad,
- przyjęcie porządku obrad,
- przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji,
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza w okresie międzysesyjnym.
- przedłożenie informacji przez Burmistrza Chodcza,
- dyskusja,
3. Sprawozdanie z działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chodczu za rok 2024.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Katarzyna Jóźwiak,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- przyjęcie sprawozdania.
4. Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Chodczu za 2024r. – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,
5. Sprawozdanie z działalności Rady Miejskiej w Chodczu za 2024r. – Przewodniczący Rady;
- dyskusja,
6. Sprawozdania o odbytych posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym – Przewodniczący Komisji.
- dyskusja,
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Miasta i Gminy Chodecz na rok 2025.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/83/25,
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Chodecz na lata 2025-2038.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Skarbnik MiG,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/84/25,
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Chodczu na rok 2025.
- przedłożenie planu pracy przez Przewodniczącego Komisji,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/85/25,
10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Chodczu na rok 2025.
- przedłożenie planów pracy przez Przewodniczących Komisji,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/86/25,
11. Podjęcie uchwały w sprawie „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Miasta i Gminy Chodecz w roku 2025”
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Joanna Szymańska,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/87/25,
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia przez Miasto i Gminę Chodecz prowadzenia spraw z zakresu administracji rządowej dotyczących utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2025 roku.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Aneta Szarecka,
- opinia Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/88/25,
13. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach prowadzonych przez Miasto i Gminę Chodecz.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Edyta Świątek,
- opinia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/89/25,
14. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze, przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji tych zajęć oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 Karty Nauczyciela
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie – p. Edyta Świątek,
- opinia Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/90/25,
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Miasta i Gminy Chodecz dla gminnych spółek wodnych, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji i sposobu jej rozliczania.
- przedłożenie informacji w przedmiotowej sprawie - p. Adrian Jezierski,
- opinia Komisji Budżetu i Finansów,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały Nr XIII/91/25,
16. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
17. Zakończenie obrad sesji.
Zapraszam do udziału w obradach sesji Rady Miejskiej.
Przewodniczący
Rady Miejskiej
Anna Twardowska
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 marca 2025r. godz. 12:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Budżetu i Finansów.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Sprawy bieżące.
2. Wolne wnioski.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Budżetu i Finansów
Beata Michalak
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27 marca 2025r. godz. 10:00 w pokoju nr 10 Urzędu Miasta i Gminy Chodecz odbędzie się posiedzenie Komisji Obywatelskiej i Ochrony Środowiska.
Proponowana tematyka posiedzenia:
1. Rozpatrywanie pism skierowanych do Komisji.
2. Sprawy bieżące.
Proszę o udział w posiedzeniu Komisji.
Przewodniczący
Komisji Obywatelskiej
i Ochrony Środowiska
Ewa Kwiatkowska